Tefal Bodysignal Glass

23 Sep

       Cântar Tefal BodySignal Glass, unul dintre cele mai bune gadgeturi de pe piaţa dacă sunteţi interesate să slăbiti sau să vă mentineţi. L-am primit cadou de ziua mea şi m-a ajutat să slabesc destul de mult.  Acum am nevoie de nişte bani în plus aşa că sunt hotărâtă să mă despart de el:). Este încă în garanţie, dar nu cred că v-ar ajuta din moment ce este pe numele meu. Mai multe detalii despre cântar gasiti pe:

http://www.price.ro/preturi_tefal_cantar_bodysignal_bm_8022_106798.htm

Preţul lui este de 369 Ron, dar din moment ce l-am folosit şi eu şi nu mai este nou o să îl dau cu:        200Ron

Aş vrea să vă asigur că nu are niciun defect şi funcţioneaza perfect. Daca sunteţi din Piteşti îl puteţi testa înainte şi chiar şi pentru cele din alte oraşe, puteţi să îl ridicaţi personal.

Lasă un răspuns

